1. Poznaj swoją grupę docelową

Reklama zewnętrzna to forma reklamy wykorzystująca duże, nierzadko podświetlane bilbordy lub znaki na zewnątrz budynków w celu promowania wyrobów oraz usług. Reklama zewnętrzna obejmuje plakaty w miejscach publicznych, takich jak przystanki autobusowe oraz centra handlowe. Obejmuje także bardziej tradycyjne formy oznakowania, takie jak billboardy i znaki drogowe.

http://reklamki.pl/oferta/kasetony-reklamowe/kaseton-jednostronny-standard/

Najpopularniejszą formą reklamy zewnętrznej jest reklama billboardowa. Billboardy to duże plakaty umieszczane wzdłuż poboczy dróg albo innych obszarów o wielkim natężeniu ruchu, które najczęściej reklamują towar bądź usługę dużymi literami oraz jasnymi kolorami.

2. Lokalizacja

Decyzja o wyborze odpowiedniej lokalizacji dla reklamy zewnętrznej jest wybitnie ważna. Najlepsze lokalizacje billboardów zapewnią Ci największą ekspozycję oraz największy ruch.

Wybór lokalizacji billboardu winien opierać się na rodzaju reklamowanego artykułu bądź usługi, grupie docelowej i budżecie.

Przy podejmowaniu decyzji o lokalizacji billboardu należy wziąć pod uwagę niemało czynników. Należy przede wszystkim wziąć pod uwagę grupę docelową, a następnie budżet. Możesz również dowiedzieć się, jakie inne billboardy znajdują się w okolicy, zanim podejmiesz ostateczną decyzję.

3. Wyróżnij się oryginalnymi pomysłami na reklamy zewnętrzne

Niekonwencjonalne pomysły na reklamy zewnętrzne są znaczące, aby wyróżnić się na tle konkurencji. Jedna z najbardziej udanych kampanii była nadzorowana przez firmę Pepsi. Przeprowadzili kampanię, w jakiej wystawili billboard z napisem „Come Alive With Pepsi”, który znajdywał się na Times Square. Ta kampania naprawdę się wyróżniała, dlatego była tak inna z tegoż, co robili wszyscy inni.

Najlepszym sposobem na wymyślenie innowacyjnych wpływów na reklamy zewnętrzne jest zastanowienie się, czego docelowi odbiorcy poszukują w reklamie i jak dać im wartość, której dotąd nie mają. Na przykład, jeżeli sprzedajesz nowy artykuł, możesz chcieć zareklamować go w niekonwencjonalny sposób, by ludzie zauważyli to, gdy idą ulicą bądź przejadą obok Twojego billboardu czy kasetonu reklamowego.